tirsdag den 20. september 2011

Ugle boks...

Stærk inspireret af den "make-up" pung jeg fik af Helle Jescika i pakkelegen forleden, og som jeg blev så glad for, tænkte jeg at det måtte jeg prøve om jeg selv kunne finde ud af at lave.. Og minsanten, efter lidt surfen rundt herinde , fandt jeg denne DIY
hos All Momas Quilt ..
Og her kan i se resultatet af det første forsøg..
Jeg synes faktisk den er blevet rigtig fin, og som begge mine piger sagde " Hold K.... den er FED mor, sådan en må du gerne lave til os.." Se det var da et kompliment !!!!! 
 Jeg har forét den med voksdug, så den bliver smuds-afvisende indeni...

Billederne er ikke så gode da det var blevet mørkt og de er taget med mobilen,
 men jeg ville bare lige vise jer dem, så kunne ikke vente til i morgen på bedere lys :-)



3 kommentarer:

  1. hejsa, jeg har tildelt dig en award. Se her
    http://fletogsjov.blogspot.com/2011/09/kreativ-blogaward-2011.html

    SvarSlet
  2. Super lækker - god detalje med indersiden -

    SvarSlet
  3. hvor er den blevet fin og super god ide med voksdug.... gad vide hvorfor jeg ikke har tænkt det noget før? hmmmmm? ;O)

    SvarSlet