lørdag den 10. september 2011

Og de heldige vinder er .......

TA DAAAAA.......

Så har lykkens gudinde været igang, i form af min datter Caroline..
32 lodder blev det til og alle navnene blev skrevet op på små stykker papir...

Jeg har lovet at skrive at Caro lige har været ude at løbe og derefter i bad.. Der er derfor hun ser sådan ud på billedet ..
ALTSÅ forfængelige TEENAGER !!!!
Men det var altså så pinnnnligggt....
Lukkede øjne og
TA DAAAAAA......

Tillykke Mille, håber du bliver glad for dit nye tørklæde..
Send mig lige en mail med din adresse , så jeg kan sende gaven til dig....

Tak til alle jer der deltog i min lille leg...
jeg elsker at gi gaver, så måske der snart kommer en ny give away fra mig...




3 kommentarer:

  1. Iiihhh, er lige landet har været til kunstudsilling i Hundested hos Bettina Holst og Gitte Valentiner- Branth - und jer selv et tur forbi - perfekt sted ved havnen, hvor ungerne har mulighed for at klappe en fisk eller fange krabber - suveræn udstilling og super hyggelige omgivelser. Og så at skulle aflutte dagen med et lækker håndlavet tørklæde - har lige jakken det vil passe det - hvor er jeg ubeskrivelig glad - tak til lykkens gudinde.

    SvarSlet