onsdag den 21. september 2011

Jeg har modtaget 2 Awards...



 

Jeg har inden for de sidste 2 uger modtaget 2 Awards fra 2 med-bloggere, den første fik jeg af Mille med bloggen design a la Camara.. og igår aftes medtog jeg en fra Flet og sjov..
1000 tak begge 2, jeg er bare så glad for at i tænkte på mig, da i skulle gi´awarden videre;-))
 
Begge Arwards går ud på det samme , så derfor har jeg valgt at slå dem sammen...
 
Da der følger lidt med sådan en Award.



1. At takke tilbage og linke til den person som har givet en awarden
(det er hermed gjort)


2. Give awarden videre til 8 andre bloggere jeg har opdaget for nyligt
(Jeg vil tillade mig at springe dette punkt over, da jeg stadig er så ny herinde, men jeg vil kaste bolden op til alle dem der kommer forbi og læser dette indlæg, og opfordre til at gribe den hvis du har lyst til at "Awarde", så er det min måde at give den videre på )..
 
 
3. Fortælle dem om awarden
( er hermed gjort under punkt 2)

4. Fortælle 8 ting om mig selv, som jeg vil dele med andre
 
1.Min største last er PEPSI MAX..
2. Jeg er Sønderjyde...
3. Drømmer om et liv/bo ude på landet
4. Jeg vil gerne tabe mig 10 kilo..
5. Tager på 3 ugers drømmeferie med mand og børn, til Thailand, i Februar..
6. Synes livet er for kort til at være sur og negativ..
7. Jeg har snart fødselsdag..
8. Jeg er glad for at jeg blev blogger og elsker denne kreative verden..
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar