torsdag den 22. september 2011

Hvem er klar til endnu en pakkeleg???

Jeg har deltaget i endnu en pakkeleg :-))
 Denne gang hos Kys en Frø
Og igår modtog jeg den fineste gave fra Elin Emilie
Se bare her..
Et par rigtig fine pulsvarmere i flotte farver, dem er jeg sikker på at jeg nok skal få brugt rigtig meget de kommende kolde måneder.

Og 3 søde ugler til ophæng.. FANTASTISK !!

Jeg takker og bukker mange gange..

Og smider samtiddig bolden op til endnu en omgang pakkeleg..
Så har DU lyst til at lege med, skal du være en af de 2 første der melder tilbage på dette indlæg...

Så sender jeg en gave til jer, og når i har modtaget den, sender i en gave retur til MIG :-))

Så kom frisk !!!!


5 kommentarer:

  1. Hvis der ikke er andre, som melder sig - at jeg frisk på en ny runde :-D

    SvarSlet
  2. Uh, pulsvarmerne ligner modellen fra Kastiniestrik - luksus - dem bliver du megaglad for - og de små ugler skal nok vække glæde - skønt.

    SvarSlet
  3. Kære Canika Glæder mig at du kan bruge pakken.
    Design A la Camara har ret. Pulsvarmerne er lavet efter en opskrift fra Kastaniestrik. Denne model er i vævestrik. Uglerne er broderet op på organza.

    SvarSlet
  4. Super Mille... Posten kender jo snart vejen, men hvor er det hyggeligt :-))

    Kys en Frø...De er så fine de pulsvarmere, men hør nu lige her ?? Uglerne ?? har du selv lavet dem ?? Hvis du har, så dyb respekt herfra :-))

    Gitte Christine.. Ja de er bare så fine de ugler, og lige pludselig er det gået op for mig, at Kys en frø måske selv har lavet dem... Har du lyst til at være med på en omgang pakkeleg ???

    SvarSlet