fredag den 9. september 2011

En bunke lækkerier..

ARMEN, se nu lige her, hvad der lå til mig idag da jeg kom hjem...
Posten havde været med en fin pakke fra Ulla/lullaby & la la
Jeg var jo så heldig forleden dag, at jeg vandt min først give away..
Og sikke en siger jeg bare.. Hvor er der bare mange lækkerier iblandt :-)
Hjernen kører på højtryk, hele tiden kommer der ny inspiration til hvad jeg kan bruge det til...
Jeg er helt vild glad for det... Tak Ulla !!!
Her kan i se hele striben og det fine kort Ulla havde sendt med :-))

Det blev også dagen hvor jeg rundede 20 faste læsere

HIP HIP HURRA..... OG STOR FANFARE!!!!

Nu er det jo så tiden hvor jeg skal trække vinderen af min give away, jeg vil dog tillade mig at vente til imorgen senest kl.14.. Så skulle der sidde et par stykker der lige skal ha´smidt et lod eller to i puljen, ja så er det altså NU:-))

Jeg glæder mig til at se hvem den heldige bliver..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar