søndag den 4. september 2011

Kreativ Husflids-messe i Viborg...

Jeg har været til Husflids-messe i Viborg idag...

OG HOLD DA LIGE OP...
 Hvor er hovedet fyldt op med  nyt inspiration.. Fedt!!!

Der var de lækreste stande, med alt mulig guf til en kreativ sjæl;-))

Ikke at jeg brugte ret mange penge, for det gjorde jeg ikke, jeg gik bare og sugede til mig, og samlede visitkort sammen, og skrev stikord ned til mig selv om alt det bedste...

Jeg fandt også lige "Ideén"..

Hvert år vil jeg gerne komme hjem med det jeg kalder "ideén" altså det der for mig er helt nyt og som mine efterårsaftener skal bruges på.. Og den fandt jeg også i år ;-))
Jeg vil ikke afslørre hvad det er endnu, for jeg skal lige gå og summe over det , og finde ud af hvordan det gøres til mit projekt... Men det har noget med JUL at gøre...

Kreativt er det ikke blevet til det helt store i weekenden, har dog fået sat lynlås i min "Rød Merrild" taske..

Ja og så kom den da lige til at vende forkert ;-))

Jeg er nu oppe p 16 faste læsere, og hvor er det bare dejligt ;-))
Nu skal der kun 4 mere til , så trækker jeg min give away...

Velkommen til hver og en, det glæder mig at i har lyst til at følge mig...


1 kommentar:

  1. Hej Canika.
    Du har vundet en præmie i min giveaway ;o)
    Du kan skrive din adresse til mig på ullalentz@gmail.com
    Så sender jeg præmien afsted til dig.
    Kh Ulla.

    SvarSlet