tirsdag den 27. september 2011

Krea-klub i Herning ???

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at blive en del af en krea-klub...

Jeg har set en del krea-klubber skyde op , herinde i Blog-land, men hver gang er det ikke her i mit område... Som er Herning- Ikast...

Så derfor er mit spørgsmål om der er nogen der kender en flok krea-tøser i dette område som har plads til en mere :-)

ELLER er der nogen der har lyst til at være med i en nystartet (for så starter jeg da bare en ) :-)) Jeg synes det kunne være SÅ HYGGELIGT, at mødes med andre kreative kvinder, og få en masse snak og inspiration....
Jeg lægger gerne hus til det første møde...

Jeg ved godt jeg (endnu) ikke har super mange faste læsere (men jeg har de bedste), og om der er nogen af jer der bor her omkring ved jeg heller ikke.. Men vil i ikke hjælpe med at sprede budskabet ???
For hvis der ikke findes en Krea-klub her, så lad os starte en...

2 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt tænke mig at være med, bor bare mere i Viborg området, men der går jo direkte busser mellem Viborg og Herning hvis det er (: hvordan havde du tænkt dig at det skulle fungere?

    SvarSlet
  2. Hej Annemette... Super du gerne vil være med.. Jamen jeg forestiller mig at kunne samle ca 5-8 kreative piger som havde lys til at mødes , måske engang i måneden, på skift hos hinanden.. til hygge , snak, og kreative sysler :-)) Men desværre er der ingen andre der har meldt sig endnu, så vi må lige høre os omkring :-))

    SvarSlet