tirsdag den 20. september 2011

Pakket og klar....

Så er gaverne fra min pakkeleg pakket og afsendt....

Helle Jescika skal have en fordi jeg var med i hendes pakkeleg
 og hun sendte sådanne nogle fine ting til mig... Nu får hun en tilbage :-))

Den anden gave skal helt til Færøerne til Lotten.. Fordi hun ville lege med her hos mig...

Og så skal Mille ha´den sidste fordi hun også ville lege med i min pakkeleg...
det er Mille´s der  ikke er skrevet adresse på endnu, for da jeg skulle til at gøre det, var den pist-væk ( altså adressen).. Og hun var ellers også vinderen af min give away i sidste uge, så jeg har sendt til hende en gang før... TYPISK MIG !!!!

Jeg håber i alle 3 kan bruge gaverne når de når frem..

God aften derude..

o



1 kommentar:

  1. Har sendt mail - er sikker på at mit postbud klapper ekstra med brevsprækken :-D

    SvarSlet