torsdag den 15. september 2011

filtede vanter...

Projekt filtede vanter...

Jeg var jo for 14 dage siden sammen med mine dejlige kollegaer en hel weekend i sommerhus i Ebeltoft...
Dernmed fulgte også en del bestillinger.. Bla. 9 flettede punge og 3 par filtede vanter... FEDT !!! og så alligevel ikke.. For egentlig er jeg ikke så vild med at have så mange projekter "hængende over hovedet".. Jeg er mere til at ha´noget lavet færdig til salg og så sælge det ...Men anyway,nu er jeg i fuld gang med fletteriet og de 6 punge er færdige, og i dag gik jeg igang med vanterne...
Her er den ene vante næsten færdig, og ulden er lagt op til den anden....
Ja det er utroligt at de 2 det ender med at være samme størrelse :-)
Det færdige resultat.. Håber kollega Charlotte kan li dem :-)

Nu står den på VALG... Og dertil hjemmelavet stjerneskud..
Håber i alle har fået sat krydset det rigtige sted...




6 kommentarer:

  1. Åhhh, får helt lyst til at filte igen. jeg brugte et et ´bambusrullegardin til at rulle i. Har aldrig prøve bobbleplast. Hvordanlægger du det op?
    Kender godt det der med helts vil have færdige ting at sælge ud af, end at tage bestillinger

    SvarSlet
  2. jamen så ved du jo godt hvad weekenden skal bruges til - dejligt med lidt projekter :-)
    Skønne handsker :-)
    God weekend

    SvarSlet
  3. Skønt at se filte sager. og de luffer er FLOTTE.
    Jeg elsker selv at filte, noget af det sjoveste jeg har lavet er filtet fingervanter. :-)

    SvarSlet
  4. Helle Jescika.. Jeg har altid brugt bobleplast, jeg ved godt der er nogen der bruger en rullemåtte, men jeg synes det er nemt med plasten ;-))Jeg har jo en skabelon under alt ulden, her har jeg brugt 8 gram på hver side, og så ligger jeg 4 gram op vandret og 4 gram lodret, Hmm, giver det mening ?? Ellers spørger du bare igen...

    Tak til resten af jer, Ja de er fine, det er nok mere farven jeg ikke er helt tilfreds med , men de skulle passe til et filtet sjal jeg også har lavet til kollega Charlotte...

    SvarSlet
  5. Hej. Vil du maile din adresse til mig, så vil jeg sammensætte en lille pakke til dig i gavelegen på min blog. Mange hilsner karin
    spaceblue@sol.dk
    Blog - spaceblue
    http://spaceblue-spaceblue.blogspot.com/

    SvarSlet