mandag den 24. oktober 2011

Vil DU være med i en pakkeleg ???

Jeg modtog nemlig en skøn pakkelegsgave idag fra Heidi Clara
Med denne blog

Se lige her hvad jeg fik...
3 ark lækkert papir
glitter lim
2 fine klemmer(som skal med ud i firma-bilen og holde styr på diesel og p-billet kviteringer )
smukt sneglehus ( som nu bor i arkvariet)
små fine bamser mm. til at lime på forskellige steder..
hæklet julehjerte
Og den fineste hæklede blæksprutte..( enten skal jeg bruge den som nøglering og ellers skal den gives til en lille baby-dreng der netop et blevet født ;-))

1000 tak Heidi Clara...
Nu vil jeg finde en god gave og sende retur til dig...

Hvis DU har lyst til at være med i en ny omgang pakkeleg skal du være en af de første 2 der melder sig på dette indlæg..
så sender jeg en gave til dig..
Og når du så har modtaget min gave sender du en gave retur til mig , og sætter selv en ny pakkeleg igang...
Altså både modtager og sender man 3 pakker i alt!!!





3 kommentarer:

  1. Lutter skønne sager du har modtaget - herligt

    SvarSlet
  2. Jeg har godt nok være med i pakkelegen før, men det var så hyggeligt, så jeg vil gerne være med igen.
    Lene

    SvarSlet
  3. Super Lene.. Jeg ligger lige hjernen i blød til den helt rigtige gave til dig :-))

    SvarSlet