tirsdag den 18. oktober 2011

Kameraet er i Italien...

Mit kamera er i Italien..
Da Caroline forleden stod og skulle ud af døren, kunne hun ikke finde sit eget kamera, så hun fik selvfølgelig mit med..
Det er et mange år gammelt digital kamera, så jeg er ikke så øm overfor det, kan dog mærke jeg savner det i denne uge, jeg har nemlig flere ting jeg gerne vil vise jer !!!

Så i må lige bære over med kvaliteten på mine billeder de næste dage, da de er taget med en endnu ældere mobil.. ( ja, jeg går ikke så meget op i elektronik)


Forleden fik jeg en returgave i min pakkeleg , fra Mille med bloggen Design a´la Camara
Jeg fik de lækreste hjemmestrikkede sokker i varme efterårsfarver og et smukt armbånd, Mille også selv har lavet...
1000 tak, jeg er rigtig glad for begge ting..
 Øv, hvor er det altså bare svært at vise jer hvor lækkert det er med det dårlige kamera... Beklager!!!

Jeg har også fået en bestillingsopgave færdig til en veninde´s veninde.. En strikket ugle !! Den skal afleveres på Torsdag..
Jeg har en feriedag idag, så nu skal der hygges med mindstemanden.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar