fredag den 14. oktober 2011

Hmm.. Onepiece del 4.. og lidt andet...

Prale , prale , prale...
Ja, jeg synes Onepiecen til Caroline blev fin igår, det er der åbenbart også andre de synes :-)) Kathrine (vores datter på 18) er lige kommet hjem fra studie tur med 2g.. og da Caroline var i bad , lånte hun lige "Onepiecen" og erklærede den sin kærlighed :0).. Så nu skal der laves en i grøn til hende.. altså efter jeg har lavet den i Lilla til mig selv, og den i Marineblå til en af Carolines veninder som var på besøg her idag, og også "bare måtte eje" sådan en sag.. Så det sagde jeg selvfølgelig  JA til at lave...

Jeg synes lige jeg vil vise jer det maleri jeg gav Kathrine da hun blev 18 år ...
Et personligt maleri med mange sjove effekter, som vise lige præcis hvem Kathrine er..
En "prinsesse" tegning hun lavede som lille.. + teksten "sol og sommer".. Hun elsker sol og sommer, og tro mig, vi har mange gange prøvet at slæbe hende med på skiferie, men hun hader det.( sne og kulde)
Et protræt taget i "børnegården" i Toftlund og endnu en af hendes børne tegninger (træ med æbler og fugle)
Lidt utydeligt, men udrag fra hendes "barnets bog" hvor der er skrevet vægt, cm, tidspunkt, jordmoder, læge mm.

Igen lidt utydeligt, men her er et uddrag af et brev hun engang har skrevet til Peter og jeg....
"JEG SYNS I ER DE BEDSTE FOELTRER , MAN KUNNE TINK SIG".. .. Sødt ikk????

Og der er flettet mange andre personlige ting ind i det maleri, som betyder rigtig meget for Kathrine.. Bl.a et udrag fra et brev hun engang fik af sin oldemor ( som nu er død)...

Behøver jeg at fortælle at hun blev rigtig glad for det???.. og jeg er sikker på at hun finder en rigtig god plads til det, når hun engang flytter hjemefra...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar