lørdag den 1. oktober 2011

Efterår blev til sommer....

Lige som man gik og troede at efteråret var på vej, ja så er det minsanten blevet sommer igen.. Herligt !!!
Det er med at nyde de sidste varme dage...

Ikke at jeg ikke kan lide efteråret, for det kan jeg faktisk godt.. Jeg elsker indendørs hygge, levende lys, boller og Cacao, en varm suppe til aftensmaden og at julen snart banker på:-))

Og så er efteråret også den tid på året hvor jeg kan lave dem her..

Det er først når Hænge-birken har mistet bladene, at jeg begynder at fremstille disse fugle.. De er så fine og man kan putte alt muligt ned i den lille skål/krop..
FYRFADSLYS-CHOKOLADE-JULEKUGLER m.m..
De fleste i familien eller vennekredsen har dem efterhånden stående, da jeg rigtig tit bruger dem som værtindegave istedet for en blomst..

2 kommentarer:

  1. Du er vist en kvinde med mange talenter :)
    De ser rigtig fine ud!! Og tænker fed idé den med at der kan komme forskellig pynt i.

    SvarSlet