tirsdag den 4. oktober 2011

Jeg elsker de gode dage...

Og idag har bestemt været en af mange...

Jeg havde tidlig fri idag, så turen gik omkring Stof og Stil..
Jeg har i lang tid haft et bestemt projekt i hovedet som bare må udføres.. Og idag fik jeg købt lækkerierne dertil...
Lyseblåt velour.. lilla zig-zag bånd i 2 farver... lilla hjerte... smuk knap!!!
Ja, hvad mon det skal blive til??? Håber jeg kan vise jer resultatet imorgen :-))
Endnu et par filtede vanter har set dagens lys.. Håber kollega Rikke synes de er som hun gerne ville ha´dem !!!
Ellers er bestillingerne til mine kollegaer ved at være færdig... Det er på Fredag vi har salgsmøde og jeg har lovet at ha´det hele med...
Filtede vanter laver jeg på bestilling til 175,-
Og reklame, reklame... Du får ikke noget der er bedre ;-))

KÆMPE STOR FØDSELSDAGS-FEST HOS http://designlacamara.blogspot.com/
MILLE HAR FUNDET EN MASSE LÆKKERIER FREM SOM HUN " GIR VÆK" HVIS HUN NÅR 350 FASTE LÆSERE INDEN 8. OKT...

HUSK AT GØRE HVER DAG TIL EN GOD DAG !!!

1 kommentar:

  1. Tak søde du - og lækre vanter - er sikker på der snart kommer en bestilling herfra :-D

    SvarSlet