torsdag den 22. marts 2012

Jeg gir aldrig op.. Og så måske alligevel...

På vores rejse til Thailand, fandt jeg de skønneste lamper, eller rettere sagt  LAMPESKÆRME..

Saml selv, vel og mærke, men det var jo INTET problem for sådan en kreativ sjæl som mig.. Så glad indkøbte jeg 3 pakker
"lampe-skærms-materialer-saml-selv"

Men men men... det var åbentbart ikke så let som det så ud til.. Så nu har jeg bakset med den møg-lampe de sidste 3 aftener, og er på nippet til at opgive...

Her kan i se hvor SKØN den kan blive hvis man vel og mærke formår at samle det sidste ( hvad jeg åbenbart ikke gør :-))



Uførlig brugsanvisning er der med men ??? Hmmm..

ØVSE !! jeg tror den kunne blive så fin!!!


Lige nu er jeg villig til at give den det sidste forsøg, MEN hvis det ikke lykkedes, så OPGIVER JEG, og så bliver lampen til en lille hurtig GIVE-AWAY...

Så håber jeg der er en af jer kreative kvinder der kan samle den og få glæde af den...
Men som sagt , jeg giver den lige et enkelt forsøg mere...

FORTSÆTTELSE FØLGER....


7 kommentarer:

  1. Hi, hi - ligesom ikea lamper - men jeg hepper videre på dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er lidt li´IKEA lamper, dog er de ikke i 90 dele :-)) Jeg kan høre du hepper rigtig HØJT, TAK !

      Slet
  2. Ren ingeniørkunst - du klarer den - hepper og klapper begjestret i hænderne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er rigtig fine, dog har jeg ikke forsøgt mig med dem , siden indlægget blev skrevet .. Når det driller så meget er det ikke så spændende at hive frem igen...

      Slet
  3. begjestret = begejstret :-D Der kan du bare se, man skal bare bytte om på noget, så virker det :-D

    SvarSlet
  4. Ej hvor er det nogle fine skærme - Jeg krydser fingrer for at det vil lykkes dig at samle dem:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorthe !!! Din udfordring er nået frem, ideén er udtænkt , så tror det bliver i aften jeg vil sidde og pusle lidt med det :-))

      Slet