søndag den 4. marts 2012

Farverige krea-køb.. Fra Thailand..

Den sidste dag i Thailand var jeg 4-5 timer i Chinatown helt alene, uden mand og børn..
Sikke et slaraffenland for Krea-elskere..
Her kunne købes ALT hvad et krea-hjerte drømmer om...
Alt importeret fra Kina, og beregnet på videresalg i Thailand..
Dvs. det er her de lokale køber ind til deres boder på diverse markeder,
så det er forholdsvis store mængder man skal købe.. Men meget meget billigt..


Man må desværre ikke indføre for mere end omkring 1300,- til Danmark, og da det var sidste dag , havde vi heller ikke mere plads i kufferterne, men for dælan da hvor kunne jeg ha´shoppet amok :-))

Det blev dog alligevel til lidt , for der er jo noget der hedder "håndbagage" :-))


Store lækkre marmorerede perler i de skønneste farver..
De er ca 3-4 cm i diameter, og har former som glatte sten..

Kan godt se nogle fede armbånd der kunne komme ud af dem :-))


Flade mamorerede perler, i fede farver..
måler 4-5cm i diameter..
Jeg glæder mig så meget til at komme igang med dem..


En stor pose træperler :-))


Knapper i stakkevis.. tænker også på at bruge dem til smykker..

Hvis jeg en anden gang skulle være så heldig at komme til Chinatown , så skal jeg have lidt mere plads i kufferten..
der var så mange ting jeg godt ville ha haft med hjem..



6 kommentarer:

  1. Eejjjjjjjjj, for den da - det er jo et rent farvemekka - kan godt forstå du har været ved at gå bagom dansen med alt det du gerne ville have med hjem - du burde have en lokal thai-kre-pusher :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikk ??? Jeg er bare nød til at derned en anden gang igen, og så ha´ planlagt mine indkøb lidt bedere.. Og perfekt undskyldning for at komme afsted igen:-))

      Slet
  2. Hold nu op nogle lækre ting.. ej ja der kunne jeg også købe mig fattig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikk??? Og det bedste af det hele er at an slet ikke bliver fattig af det.. Det er så MEGA billigt!!!

      Slet
  3. Hold op de er smukke og unikke er de jo også. Pas på med pushere, det straffes hårdt at være for "krea" :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er rigtig fine.. Jeg går også og kigger på dem hele tiden, og overvejer hvad jeg skal lave af dem... Ja du har ret, og så specielt fra Bangkok, det er oplagt det bliver snuppet i tolden...

      Slet