søndag den 11. marts 2012

Dejlig krea-Søndag..

En tiltrængt Krea Søndag, er hvad det er blevet til for mig idag..
Og ja, den var længe ventet og tiltrængt..
Efter 3 ugers ferie og en travl arbejdsuge, var det dejligt at kunne hive symaskinen frem idag..
og bare trykke pedalen i bund og "komme derudaf"..

Lige inden ferien modtog jeg denne skønne stak retro-stoffer fra Line som tak fordi jeg havde strikket en lille fin vest til hendes pige...


Og idag kribblede det i fingerene for at komme igang med det... Ideérne var mange men desværre havde jeg ikke alle materialerne til projekterne, så i må foreløbig nøjes med det lille " Glimt"

Imorgen skal jeg ha´købt de manglende materialer, så får i at se hvad jeg pusler med...

RIGTIG GOD SØNDAG AFTEN TIL JER ALLE DERUDE....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar