fredag den 30. marts 2012

Bokse i alle former og farver...

Det hele startede da jeg modtog en skøn boks i en pakkeleg fra

Det var i september 2011 og du kan læse indlæget her
Jeg blev bare SÅ glad for den boks, og den er stadig min foretrukne make-up pung, som følger mig trofast rundt omkring..

Den gav mig også mod på selv at prøve kræfter med syningen af sådanne bokse, og det er blevet til rigtig mange siden..

Herunder ser du forskellige former og faconer
blot til inspiration ...







Jeg bruger forskellige stofrester/ gamle broderier, lynlåsene finder jeg i genbrug og så bliver de forret med vatteret Quilt fra
 Stof og Stil...





4 kommentarer:

  1. Den jeg fik af dig i gaveleg bruger jeg til mit strikketøj (sokkerstrik) - passe perfekt ned i en rejsetaske/kuffert.

    Billede nr. 2 er en spot on clutch - super gode sammensætning du har fået præsteret.

    Aaaaj, de er søde hver for sig :0)))

    God påske - og Tænk ud af boksen er fuldført.

    SvarSlet
  2. Sikke en flot omgang bokse - Hvor er fine hver især:-)

    SvarSlet
  3. Hihihi den indvirkning har de bokse vist på folk. Jeg kan slet ikke stoppe med at sy dem :-)

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. De er super flotte dine boxe. Især dem med broderi....dem er jeg vild med.

    Kh Mette

    SvarSlet