søndag den 7. august 2011

Træt, Træt, Træt, ja jeg er bare så træt...

Det har bare været en rigtig dejlig weekend, men gud hvor er jeg træt... Men på den gode måde.. Fredag aften kørte vi ned til mine svigerforældre i Sdr. Jylland, vi skulle overnatte der for tidlig Lørdag morgen skulle vi til Kollund, en lille by nær Kruså, ved den dansk/tyske grænse.. Min bror og hans familie bor der, og startede sidste år "Kollund Beach-festival" op.. Og igår skulle det så løbe af stablen igen.. Vi skulle alle 5 hjælpe til dernede .. Caroline og Nicolaj i madteltet, Kathrine i strandbaren og Peter og jeg var nærmest over det hele, hele tiden ;-)) Så fra tidlig morgen til kl. 2 inat KNOKLEDE vi uafbrudt, og jeg mener uafbrudt.. Det var virkelig hårdt og i dag er vi total smadrede i hele kroppen af at sætte hegn op,samle telte og pavillioner, slæbe øl-fustager, tømme skraldespande, servere,høre på fulde (sjove) mennesker, grille pølser o.m.a.. Men Hold da op det var en god fest, sammen med 1000 festglade sønderjyder.. Vi er klar igen næste år;-))
Samtiddig kunne jeg så få afleveret 2 vin-høns som var bestilt dernede af min mors veninder.. De blev rigtig glade for dem, så det er dejligt når man laver noget der bliver værdsat...

Jeg fik også en masse emballage med hjem som mor, svigermor og andre har samlet til mig, så nu skal jeg vist snart til at flette kaffepose-tasker igen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar