tirsdag den 2. august 2011

25 års dag og lidt genbrugsguld...


SMUK BUKET fra min kære mand.. Idag er det nemlig 25 år siden vi blev kærester, og jeg er 38 år, Hmmm.... ;-)) Anyway, jeg har været kærester med manden min i 25 år idag, så siden jeg var 13år og var til mit første halbal... Det skal dog lige tilføjes at vi havde 2 års pause, fra vi var 16 til 18 år... Vi vi ser stadig d. 2 August som "vores " dato....
Lidt genbrugsguld blev det også til idag.. Jeg var forbi på bagagerumsmarkedet i Søndervig, hvor Kathrine og hendes veninder havde en stand idag, og så "faldt" jeg lige over denne Erik kold bøtte, som var nød til at komme med hjem til samlingen ( som nu er på 2 stk ) ...
I skrivende stund ved jeg ikke hvordan salget er gået på markedet idag, men jeg havde en god fornemmelse da jeg besøgte dem kl 15 ;-)) De unge damer er endnu ikke kommet hjem...
Nå , slut for idag.. Nu skal der hygges med manden min ;-))

1 kommentar:

  1. Tillykke med dagen som var for et par dage siden. :)

    SvarSlet