tirsdag den 23. august 2011

Dejlig krea-dag...

En dejlig , dejlig dag, Ja det har været dagen idag....
Og jo, jeg har været på arbejde, så dog mit snit til at holde tidlig fri, og gud hvor har jeg nydt det ;-))

Inden jeg kørte hjem fra arbejde, var jeg lige forbi hos Stof & Stil.. Og hold da op !! Hvor er der mange fede nye efterårs stoffer og ting & sager derude...
Jeg holdt mig dog i skindet og købte kun dette:::
Det skal blive til det fineste efterårs-tørklæde.. Jeg er startet på det så der kommer snart billeder...

Jeg skal være sammen med alle mine kollegaér fra på Torsdag-Lørdag, og i dag kom der en Sms fra en af dem, om jeg ikke kunne pakke lidt forskelligt "guf" fra "butikken"som jeg kunne tage med så de kunne købe/se... Jo da, selvfølgelig kan jeg da det !!!! Ups.. Jeg har egentligt ikke så meget " på lager " længere.. Har jo været rundt på diverse markeder her i sommer, og har fået ryddet rigtig godt ud.....
MEEEN!!! lidt "guf" kan man da altid finde frem, når man som mig har et stort lager ;-)) Så jeg har faktisk allerede fået pakket et par kasser med filtede tørklæder/sjaler, filtede punge/tasker o.m.a... og jeg fik også lige produceret 8 "smuksakker" filtede tørklæder mere til beholdningen...
De 4 af dem ser du her.. de sidste 4 er stadig i vaskemaskinen...

Så dem kommer der billeder af senere...

Nå slut for nu... Ha´en dejlig aften alle sammen...


1 kommentar:

  1. flot stykke stof med uglerne - gode farver - vil gøre sig godt til hvad som helst.

    Du er da helt ekspert ud i filtningen :-D

    SvarSlet