onsdag den 31. august 2011

Blogland "gøretellerandetvedmig"..

Ja det gør det altså... Og hvor er det FEDT!!!!!


Jeg Elsker altså bare at snuse rundt herinde og lade mig inspirere, og hold da op, hvor er der meget man kan lade sig inspirere af... Jeg elsker jo genbrugs-guld og mener selv jeg er en haj til at finde de gode ting, men men men, det er der heldigvis også mange herinde der er ;-)) Og jeg har pludselig fået øjnene op for ting jeg egentligt ikke havde regnet for noget , før min Blog-debut...



Se lige her hvad jeg var heldig at finde idag, og så endda i den "lokale" genbrugs...
3 rigtig fine gamle klokkestrænger ( hmmm, hedder det det????)
Jeg har jo set herinde, at der er rigtig mange lækre anvendelses muligheder for dem, så de var nød til at komme med hjem...

Se lige hvor fine de er !!!
Den ene med egns-bestemte folkedragter (lige fra Mols til Nord Falster)
Og den anden sirligt broderet med motiver af gamle håndværk ;-)) Nederst broderet HJ 1964, Tænk sig næsten 50 år gammel!! FANTASTISK...
Jeg har rigtig mange ideér til hvad de skal bruges til, eller rettere sagt, jeg har set rigtig mange ideér til herinde i Blog-land hvad jeg kan bruge dem til ;-))

OG SÅ GAV JEG KUN 30 KR FOR ALLE 3!!!

Behøver jeg at sige at det har været en dejlig dag????





1 kommentar:

  1. Det er bare så dejligt, når man føler man har fundet guld, og så til ingen penge.
    Guf for sjælen er det!

    (jeg vil mene det hedder klokke'strenge' ;-) )

    SvarSlet