lørdag den 17. december 2011

Nisseskovens flotteste juletræ...

Ja det står nu her hos os, altså ikke inde i stuen endnu men på foden ude i garagen, for det kommer først ind d. 23 ...


I den tid vi har boet i Herning ( 5 år) er vi hvert år kørt ud til Øster Skovgård for at hente vores juletræ, og selv om ungerne nu er store, så skal det planlægges så alle kan komme med...
Og idag var ingen undtagelse.. Da pigerne fik fri fra job kl. 13 drog vi afsted i det smukkeste vejr..

Jeg er typen der helst skal se alle 254 træer inden jeg beslutter mig, men i år gik det faktisk hurtig med at finde nisseskovens flotteste juletræ, til stor lettelse for resten af familien..

ØsterSkovgård har en nissesti man kan følge rundt om gården , hvor der altid er sjove ting at kigge på, og selv om børnene er så store nu , skulle vi selvfølgelig også med på runden..

Se med her...
"måle træet" hvor man kan se hvor høje de berømte nisser er..
Caroline må se sig overgået af julemanden, men det er vel også ok, når man nu tænker på at han er 190cm :-))
Nicolaj slår så julemanden.. Hmm, 13 år og over 190 cm, hvad ender det ikke med ????
Man er heldigvis ikke blevet for gammel til at få taget et "nisse-foto" her er det begge vores piger,,,

Og så er jeg hoppet op i kanen til julemanden, men han måtte nøjes med et kys !!!

Dejlig eftermiddag som blev afsluttet med gløgg og æbleskiver.




1 kommentar:

  1. Man bliver aldrig for gammel til nissekys og julege.

    Tusind tak for din julehilsen - så dejligt - varmer helt ind i sjælen.

    Som sagt har jeg lukket ned for i år - nu skal der slappes af og geares helt ned.

    Er sikker på at du og din familie får nogle fantastiske juledage og en vidunderlig nytårsaften. Sats først på at modtage lidt varmt til ørene i det nye år - og så kommer den som sendt for himlen - håber jeg.

    Knus og klem

    Mille

    SvarSlet