tirsdag den 14. august 2012

Intet nyt... Og så alligevel.........

Ikke så meget nyt på kreafronten,
 jeg får hæklet lidt bestillings dyr, og ellers går min tid med..

Motion !!!!

Jeg troede aldrig jeg skulle komme til at skrive et indlæg om at JEG dyrker motion!! Men det gør jeg ski´...
"And i love it" Som Ole siger

Altså!! Jeg er først startet for 14 dage siden
( jeg har købt et 3 mdr. kort)
Til DGI-Huset her i Herning.. Sikke et fantastisk sted!!
Der er fri adgang til motions-center, svømme og badeland, welness-afdelingen og et utal af forskellige hold træninger hver dag..
Og nysgerrig som jeg er, skal jeg jo prøve det HELE..
Så jeg kan nævne i flæng de hold der indtil videre er afprøvet :
Body-combat, Body-step, Dybt-vands-aqua, Toning, Body-pump,  og så har jeg haft nogle morgner hvor jeg har stået tidligt op , og har taget i motionscenter efterfulgt af noget svømning..

JAMEN Fru Toft !!! Du gir den da fuld gasss..
Jep det gør jeg, de sidst 14 dage har jeg brugt 10 timer på ekstra motion ( så derfor ikke så meget krea)..
Det fede af det hele er at i DGI-huset er der plads til alle (Og nej, det er ikke et sponsoreret indlæg :-)) Om du er 18 eller 65år, vejer 48 eller 136 kg .. Ja så er alle velkomne og der står ingen "fitness-dronninger" og ser skævt på dig...

Jep !! Jeg er begejstret og nyder at motionen er kommet ind i mit liv...
Så længe det varer, men denne gang håber jeg at jeg holder ved...

Ps.. imorgen tidlig kl. 6.30 står den på 45 min varmtvandsaqua..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar