lørdag den 4. august 2012

Gaven til manden der har alt...

Stærkt inspireret af Gittes inlæg forleden,
gik jeg selv idag igang med at printe ediketter til øl..

Vores allerbedste ven fyldte år i sidste uge ,
 og her til aften var han og konen inviteret til aftensmad her på matriklen..
Vi plejer at give hinanden en lille gave, og det ender som regel med
strømper, deo eller andet i den retning..

Men da jeg forleden så Gitte´s indlæg, var det da soleklart at gaven iår skulle bestå af
"OTTO´s ØL"

Så ølflaskerne blev lagt i blød, så ediketterne nemt kunne skrubbes af og nye ediketter blev designet og printet HER..

Ediketter som siger en hel del om modtageren...

Bagpå lod jeg den originale ediket blive siddende,
 så han trods alt kan se hvilken øl det er han drikker..


Jeg synes det er SUPER ide´..
Glæder mig allerede til jeg skal have mange gæster, så skal ideén bruges som bordkort..
 dvs. hver gæst får deres egen øl, med en personlig hilsen på..
Kan selvfølgelig også bruges til sodavand...


1 kommentar:

  1. Hvilken god ide´. Den skal jeg helt sikkert huske til en eller anden god gang. De skal nok falde i god jord :)
    Kh

    SvarSlet