søndag den 29. januar 2012

Sikken fest vi har haft nu i nat...

Åhja, åhja åhh
klokken var fem da vores gæster gik hjem,
og de sang Åhja, åhja, åhh...

Jeg har en glad og træt mand idag,
for sikke en dejlig fest, vi fik banket op for ham..
og hvor blev han overrasket..

Kl. 18.10 blev der ringet på døren, Ungerne og jeg havde travlt i køkkenet, så jeg råbte lidt henkastet til ham, om han ikke lige kunne åbne.. Udenfor stod de 20 dejligste venner med flag og råbte
SURPRICE og TILLYKKE

Hvor blev han glad!!!

Og så kunne festen begynde.

Menuen..
Forret..
 ristet brød med ostecreme og lufttørret skinke
agurkestave/gulerodsstave/ristede rugbrødsstave med aioli

Hovedret..
Enebærgryde
Gullasch gryde
Bagt kartoffelmos
Vilde ris
Ceasar-salad
broccoli salat
Salatbund med ovnbagte tomater og ristede kerner

Dessert..
Puréret jordbær
med hvid chokolade-creme..

Enkelt men lækkert !!! (Jeg klapper lige mig selv på skulderen)

Udover hyggeligt selskab bød aftenen også på en selskabs-sang, en tale, guitar-spil og fællessang ( Og et par sneboldkampe)
Og masser af god rødvin..

Nu vil jeg ha´lavet en foto-bog med billeder før, under og efter festen, pakke den nederst i kufferten og gi´ham den til hans fødselsdag i Thailand..


3 kommentarer:

  1. Sikke en fest, og hvilken lækker menu du har fået sat sammen :-)
    Jeg tænkte på jer igår....godt han blev glad.

    Lene

    SvarSlet
  2. Klap du bare dig selv på skuldren - super tjekket - og dejligt at høre det er gik så godt. Lækker menu du lige fik skruet sammen.

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med at alt gik vel, det er jo altid en satsning om folk kan holde tand for tunge :)

    SvarSlet