torsdag den 26. januar 2012

Genbrugs-Guf....

Den sidste uge har budt på virkelig meget genbrugs- GUF..
Og noget af det synes jeg lige jeg vil dele med jer

Dette er hvad jeg fandt i dag i 1 butik
hvor heldig har man lige lov at være ???



Stor dug i det skønneste retro..
(vil lige skynde mig at skrive at den altså ikke skal bruges som dug)
- jo, og så alligevel, måske til havebordet...



Super fin hæklet tæppe i gode farver, det er kæmpe stort ( ca.2x2 mtr)
 Sikke et arbejde der ligger bag..
-og hvad tænker de søde genbrugsdamer på når de kun tager 15kr for sådan et..
"FEDT "!!!!!, siger jeg bare :-))




Og så til DAISY...
Jeg har set herinde i blogland at der er flere der eftersøger stellet " DAISY",
så da det stod der på hylden var det nød til at komme med mig hjem..
Jeg skulle egentligt ikke selv bruge det, men tænkte at hvis jeg kunne glæde en af jer herinde med det , var det jo super... MEN !!! desværre.. Caroline på 15, var total solgt da hun så det, så hun er fra dags dato begyndt at samle på "flytte-hjemmefra-ting"
Så nu går jagten også ind her, for at finde flere Daisyér...


Jeg jubler staddig over dagens fund...




1 kommentar:

  1. Har lige fundet din blog idag - skøn læsning ! Glæder mig til at følge dig her.
    Lyse hilsener - Quinden

    SvarSlet