fredag den 27. januar 2012

MIN hemmelighed.. men jeg røber den NU!!

Jeg er nød til at fortælle jer en hemmelighed..
Og selv om jeg gerne ville kan jeg ikke holde den hemlig for jer længere...
SÅ DERFOR SØDE BLOG-QINDER,
SÅ VIL JEG NU FORTÆLLE MIN HEMMELIGHED...


imorgen holder jeg SURPRICE party for MIN mand..
og grunden til at i først får det at vide nu er...
AT min PETER godt ved jeg har en blog, MEN han stiller aldrig spørgsmåls tegn ved det, eller spørger ind til min blog DEJLIGT !!!
MEEEN, alligevel kunne dage jo komme hvor han spurgte..
"SKKAAAT, må jeg ikke lige se din blog" ????
Den dag er så ikke kommet endnu, så derfor vil jeg lige fortælle jer alle om de planer jeg har imorgen..

Altså bliver min mand Peter,bliver 40 år mens vi er i Thailand...
men, ærlig talt er han sku´altid blevet snydt når vi skal holde fest.. Han har altid gået meget op i at jeg er blevet fejret, og derfor ofret "sig selv" og sine fester..
Og da vi sidste sommer blev enige om at tage hele familien med til Thailand, nu her i uge 7, 8 og 9 var det også på bekostning af hans egen 40 års fødselsdag...
Så jeg ser virkelig frem til at sidde her , på randen af Riwer Kwai, d. 28 Feb og fejre min kære mands 40 års fødselsdag...
med lækker mad og....en skøn udsigt...


Men nu til hemmeligheden...
EJ, den får I imorgen.....
For det er i morgen det sker..., alyså HEMMELIGHEDEN !!!!


1 kommentar:

  1. Findes der noget bedre end surprise, altså når det er surprise. Pøj pøj med i morgen. bliver spændende at høre hvad du har fundet på :)

    SvarSlet