tirsdag den 9. april 2013

links til hækle opskrifter..

Der er flere der har efterlyst links til de opskrifter jeg bruger til mine hæklede dyr,
den seneste kom igår så derfor dette indlæg hvor jeg vil linke til de forskellige sider hvor jeg har fundet inspiration / opskrifter..
 
Allerførst er der Benson..
Iddeén til Benson fandt jeg på Pinterest og linket til opskriften finder du HER
Opskriften er på engelsk..
 
Så er der de skønne Giraffer..
Opskriften har jeg fundet hos IA NYCKELPIGA
 
De små ugler til barnevogns-ophæng eller andet
 
Aber og Løver som denne er fundet hos Mie med bloggen Pralerier..
Mie har en DIY på en abe.. den har jeg så brugt til bla denne Løve, jeg har blot tilsat en løve manke, hæklet på samme måde som løkkerne på fåret..
 
 
Inspirationen til Gravbassen er fundet på en Hollandsk blog,
der var ingen opskrift, så jeg har hæklet efter fri fantasi..
 
Opskriften på Elefanten er fundet HER på Creativ company´s hjemmeside..
 
Håber det har givet inspiration og lyst til selv at gå igang med at hækle dyr..
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar