søndag den 14. april 2013

Baby-Sovehuer..

Som før omtalt, deltager jeg om 14 dage i Luxus-Bazar i Snejberg ved Herning..
Jeg har brugt lidt tid bag symaskinen i dag , og færdig-gjort nogle Baby-sovehuer som jeg skal have med på Bazaren..
 
Ideén så jeg for et stykke tid siden på Pinterest, dog uden at få noget gjort ved det, indtil forleden hvor jeg så at Hos Frøken Jensen havde lavet en DIY på selvsamme huer..
HAPS HAPS.. serveret på et sølvfad, lige til at gå igang med :-)
 

 
Huerne er venbare og med broderede øjne på den ene side..
Meningen er at når baby sover, ja så skal huen trækkes ned over øjenene som ses her på billedet lånt på Pinterest..
 
 
 
 
 
 


5 kommentarer:

  1. Hvor er de bare alt for kære de små huer :-)

    SvarSlet
  2. Nej hvor er de bare skønne!! Hvad er det for et marked? :-)
    God søndag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det.. Det er Luxus-bazar/ marked i Snejberg hallen.. Du kan læse mere her på Facebook, og der er stadig ledige pladser hvis du skulle få lyst :-)
      https://www.facebook.com/#!/groups/423684377693556/

      Slet
  3. Eii, kunne man lokke opskriften ud af dig? Den DIY-henvisning du lavet er nemlig til en blog der er lukket :( Eller endnu bedre, du sælger måske huerne?

    SvarSlet
  4. Hej kunne jeg lokke opskriften ud af dig, den findes ik hvor du henviser til

    SvarSlet