søndag den 2. september 2012

Pakkeleg...

Nu skal der leges...
 
Pakkeleg...
 
Jeg har deltaget i en pakkeleg hos Gitte
Og modtog i Fredags denne skønne pakke..
 
Den fineste lille taske/pung, med et herligt broderi på..
Enkelt, men fint armbånd..
Skønne blomster , som jeg allerde har planer med :-))
og små fine papirs-kort som snart skal blive brugt..
 
Tusind TAK for gaven søde Gitte, der er snart post på vej til dig.. Nu skal legen jo gå videre, så derfor mangler jeg nu 2 der har lyst til at deltage i en omgang pakkeleg..
 
Reglerne er som altid at de 2 første der skriver på dette indlæg at de gerne vil deltage, modtager en pakke fra mig, og skal så sende en pakke retur til mig.. Dvs at man glæder 3 men en pakke, men modtager også selv 3 skønne pakker..
 
Vil du være med ????


Ingen kommentarer:

Send en kommentar