torsdag den 27. september 2012

Gid jeg kunne Hollandsk !!

For så kunne jeg nemlig skrive til denne fantastiske
Hollandske blogger og fortælle hende hvilke skønne
sager hun laver..
Jeg har fulgt hendes blog et stykke tid, og mit hækle-hjerte banker lidt hurtigere når hun kommer med et nyt inspirerende indlæg..
 
Jeg synes også i skulle ha´muligheden for at blive inspireret,
så derfor lidt billeder jeg har lånt på hendes blog..
 



 
Er de ikke skønne ??
 Hvis du skulle få lyst til at kigge forbi hendes blog, så tryk her
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Den tanke om at kunne hollandsk har jeg også tænkt - jeg har nemlig også fulgt denne blog i et stykke tid, og synes hun laver fantastiske ting!

    SvarSlet
  2. Kig endelig forbi hos mig - jeg har været nødt til at udtrække en ny vinder af min giveaway....såhhh ;-)

    SvarSlet