lørdag den 7. juli 2012

Nederdele i lange baner..

Jeg har været igang med retro-stofferne idag,
og syet nederdele i lange baner..
Ja, både mange, men modellen var også i 6 baner,
med svaj forneden..
Det krævede et par forsøg før modellen blev helt rigtig, men nu er  mønsteret i str. 2-4-6 og 8 år klar til at gøre de små piger sommerklare..

Jeg har klippet stof til mange nederdele..
og om lidt snurrer symaskinen videre.
( Jeg syer til et marked jeg snart skal på, mere om det en anden gang)

Her er de første der er klar:
De sælges for 149,- ( Incl. Porto )

Der er tale om Unika Canika design..
Ikke 2 nederdele er ens..

Send en mail til Rktoft@webspeed.dk hvis du skulle være interesseret i en af dem..


STR. 8 år..


Str. 4 år..


Str. 8 år..






4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak.. Bare ærgerligt jeg ikke selv har nogen der kan passe dem :-))

      Slet
  2. Meget smukke nederdele - utroligt som stoffet ændrer udtryk når det sammensættes på en anden måde.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Ja lige præcis.. det er det der er SÅ fedt ved disse nederdele.. Tak for roserne :-)

    SvarSlet