søndag den 8. juli 2012

Min Bror... Djurs sommerland...

Kender du Djurs sommerland ??
Ja , selvfølgelig gør du det ..

Kender du min bror ??
Nej, selvfølgelig gør du ikke det...

Men de 2 ting hører i en vis grad sammen..
De sidste 2 år har min bror været med i reklamerne for Djurs sommerland, så hvis du ser reklamer på tv , med "båden på stranden" eller " Go car løb hen af gaden" så er det min bror der er "faderen" i familien..


Mærkeligt som idag, når reklamen fra Djurs sommerland lander i postkassen og man kan se sin bror på forsiden eller når man kører bag en bus inde i byen hvor bagenden er klistret til af " min bror".. Men sjovt er det også!!!


2 kommentarer:

  1. skuespiller ?? Hmm.. Det kan man måske godt sige.. Han har ihvertfald været statist i en del film.. Bla. Lærkevej, og DSB reklamerne med Harry..Og så havde han en lidt større rolle i "søde lille du" ..

    SvarSlet