søndag den 13. november 2011

Jeg har ladet mig inspirere...

Jeg har ladet mig inspirere af et indlæg på denne farvestålende og fantastiske blog til at lave disse fingerringe af en piercing-stav, et par perler og en stump cykelslange..

Jeg synes bare de er SUPER fine, så der skal lige laves nogle ekstra til div. værtindegaver og pakkespil...
Ejj, hvor blev de bare utydelig det billede, men håber i alligevel kan danne jer et indtryk af den..
Og det smarte er at man bare kan skifte farverne ud som man har lyst til....

3 kommentarer:

  1. Hej :)

    Hvor er det bare en fin ring du har lavet.
    Jeg vil spørge om du stadig er interesseret i at købe maleriet forår som du havde budt på til 125 kr? Jeg har aldrig hørt fra hende Sussi nemlig og kan ikke komme i kontakt med hende, og tænkte du skulle havde chancen når ´nu du var så sød at reklamere for min auktion

    Knus fra Tulle
    tulle_skabet@live.dk

    SvarSlet
  2. Tak Tulle... Ja jeg er stadig interesseret i dit fine billede.. Jeg har smidt en kommentar på auktionen.. Knus...

    SvarSlet
  3. Tusind tak fordi du henviser til min blog. Jeg synes dine ring er blevet rigtig fin og der er da kun grund til at fortsætte. :)

    SvarSlet