tirsdag den 1. november 2011

Endnu en pakkeleg skydes igang...

Så skydes endnu en pakkeleg igang herfra...

Jeg fik denne lækre pakke fra Karin (se hendes blog her) forleden, og sender nu legen videre
1000 tak Karin for alle de lækre ting...

Hvis DU skal være med i en ny omgang pakkeleg , så er det nu du skal melde dig... Reglerne er som de plejer at være..
2 har muligheden for at melde sig til på dette indlæg og i vil modtage en gave fra mig, hvorefter i så sender en til mig.. Altså man giver 3 gaver og modtager 3..

Nu har jeg pakket en gave til Karin , som er på vej til hende, og jeg håber hun kan bruge det der er i :-))

De øvrige gaver jeg skylder i min sidste pakkeleg + en retur-pakkelegsgave og sjaler købt her på bloggen forleden er også pakket og bliver sendt imorgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar