mandag den 18. februar 2013

Tetris-kostume..

En dejlig vinterferie er slut,
og hverdagen kaldte igen i morges da vækkeuret ringede kl 6.00.
 
Et af vinterferiens projekter var at få lavet fastelavns-kostume til Caroline, lidt sent, men det er først i denne uge der skal slåes katten-af-tønden på den efterskole hvor hun går..
Sammen med en veninde ville hun være "tetris"
og endnu engang var Pinterest en kilde til inspiration..
 
Så udstyret med papkasser, papirsdug og masser af gaffatape
gik vi igang..
Og TA-DA , her er resultatet..
 
Ja jeg måtte altså proppes ned i den kasse, for at agere model :-)
Og behøver jeg at sige at kassen ikke hviler på mine skuldre
 men sidder godt i spænd rundt om mumsen ??
Sjovt var det, og en glad pige blev i aftes afleveret på skolen med en noget større oppakning end ellers..
 
 
 


5 kommentarer:

  1. Hvor det en fin ide til fastelavn,super flot lavet:0)
    kh.Laila

    SvarSlet
  2. ha ha ha tak for en god griner, den ville helt sikkert ogsaa sidde i speand over min numse....

    SvarSlet
  3. KREATIVT - det må have været en kanon succes med TETRIS_PIGERNE.

    Har skrevet til dig før - hører vi ikke fra dig senes søndag 24. februar - har du fortabt din gevinst: Tillykke du har vundet http://housebk.blogspot.dk/2013/02/cmyk-puder-give-away.html - send din adresse til info@houseofbk.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ejj , for pokker da Mille, Tak for påmindelsen, den havde jeg totalt overset.. Men hvor FEDT med en gevinst :-)
      Ja Tetris var en succes, de vandt for " mest Kreative".. Sender dig straks en mail.. Knus..

      Slet