lørdag den 26. januar 2013

Melodi Grand Prix..


Den rette stemning er ved at indfinde sig :
MELODI GRAND PRIX -stemningen..

I aften når KLODEN DREJER og folk FRA MOLS TIL SKAGEN, 
og sågar dem der skal MED EKSPRES TOG TIL KINA, sidder klar i Boxen i Herning til 
DANSK MELODI GRAND PRIX 2013.. 
Så sidder manden og jeg også klar.
 Jeg indrømmer gerne at jeg er VILD med Grand Prix, og i mange år har jeg ønsket at komme ind og se det live.. I aften skal det være !! Det blir en fest..
VI MALER BYEN RØD og DANSER I MÅNESKIN 
og hvis DU SKU´SPØRG´FRA NOÉN  bliver det UNDER STJERNERNE PÅ HIMLEN

Lige nu er jeg ved at gøre mig klar, så jeg bliver SMUK SOM ET STJERNESKUD :-)

2 kommentarer:

  1. Rigtig god fest, jeg er da vildt misundelig. Men jeg følger med bag skærmen i stedet for :)
    Kh Lena

    SvarSlet