fredag den 8. juni 2012

16 år og nyforelsket...

Det er jeg idag...
Bryllupsdag.. Gift på 16. år med manden min...
9 år til sølvbryllup (hvad sker der lige for det ??)
Uha- det lyder som om man er gammel :-)

Nyforelsket ?? Jep, det er jeg..  ( kan man godt være det efter 16 år???)
Ja det tror jeg nok lige man kan.. Specielt når man har en mand som jeg.. (Gud!!! hvor er jeg heldig )

Peter og jeg blev kærester i 1986 !!! 
 (Jeg var 13 år, Peter var lige blevet 14 )
Vi gik på den samme skole, spillede bold i den samme klub og boede 500m fra hinanden, og var til vores allerførste Halbal, da det sagde BAAANG!!!
Kærester i 1986 ??? Ja vi kunne ha´haft "kæreste-sølvbryllup" hvis det ikke var fordi vi midt i alt kæresteriet havde en pause på 2 år... Jeg var på efterskole, og efterfølgende et skoleophold i Sønderborg, hvor der var andre interesante drenge, så Peter og jeg havde "pause" i vores forhold.. Indtil han inviterede til 18 års fødselsdag og vi fandt sammen igen...
Han er min mand, børnenes far og min allerbedste ven...
Han er den der holder mig nede når ideérne og planerne bliver for vilde, dog har jeg altid fuld opbakning når det er noget jeg rigtig gerne vil....



Flotte buketter der idag har fundet vej til os!!!

Jeg har haft en lang arbejdsdag.. Jeg listede ud af døren kl 06.00 uden at vække resten af familien og var hjemme igen kl. 17.00, så energien til at lave "bryllups-dags-middag " var ikke voldsom stor.. Dog lykkedes det at lave en lækker menu på ingen tid..


Laks m/tomatsalat grillet ost og lækkert brød fra bageren...
og vin fra køl!!


5 kommentarer:

  1. Stort tillykke Rosita!
    Hvor fedt at høre at I stadig er nyforelskede, det vil jeg også være i Tommi om så mange år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Libbie... Det er også dejligt, så "go for it! :-)Er sikker på at det også lykkeds for jer..

      Slet
  2. Også tillykke herfra. Det er vildt at i mødtes så unge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak.. Ja det er lidt vild, men Herligt!!!

      Slet
  3. STORT forsinket tillykke - what a story - og sikken en kærlighed.

    SvarSlet