torsdag den 28. juli 2011

Vinhøne...


Så lykkedes det mig , på egen hånd at finde ud af hvordan man tilføjer billeder til et indlæg... ( jeg klapper lige mig selv på skulderen )...
Lige nu har jeg gang i det store "vinhøne-strikkeri"... Altså en "høne" hvor posen fra 3 liters vinen, kan puttes ind i, så det kun lige er tappen der stikker ud... Jeg har fået min af en veninde, og har så efterfølgende lavet en til naboen og min mor ( hun fik den på billedet, som tak for lån af deres sommerhus i uge 27).. Via min mor har jeg så fået yderligere 2 bestillinger mere, som jeg nu er i fuld gang med ;-)) Det er et sjovt arbejde, for de bliver alle sammen forskellige og får deres helt eget udtryk...

1 kommentar:

  1. Den høneting der, den er bare for fed altså! :D

    Og stor klapsalve til dig, for at hitte ud af det med billedetilføjelsen ☼ ☺

    SvarSlet